jueves, 8 de mayo de 2014

PROJECTES

      
   Hola a tothom fa dies que no publico res, però no es que m’hagi tornat una vaga sino que estic fent uns encàrrecs  que encara no he acabat.
   Faré un  petit tast i us mostraré unes fotografies fetes amb el mòbil del que estic fent...unes llibretes pel casament d’una amiga,  un àlbum de regal pels 50 anys del fill d’una amiga de la meva mare i un layout per regalar.....

LLIBRETES:


   






ÀLBUM 50 ANYS:





LAYOUT:



 




Petonets i fins aviat. Mireia

2 comentarios:

  1. Mare mevaaa quanta feinaaaa però tu no dorms ??? Ainss i veig tela de sac yupiiiiiiiiiiiiii, i uns papers moníssims !!! Vamos que quedaran encantats amb tot perquè es veu mooolt xulo !!!

    Petonets

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ja saps treballant de nit hi ha nits amb insomni....jjjjj..
      M'han donat molt temps per fer i vaig fent a poc a poc...un honor q a la mestra li agradi!!! Petonets....

      Eliminar